FÖRSENAT INLÄGG 30-03-10

Vi åkte till Ikea och köpte ett paket golvbrädor eftersom det inte räckte till förra gången vi lade golv.
Detta tog cirka 3,5 timme.


Påväg hem till Storfors stannade vi i Kristinehamn för att köpa taklister och i Storfors köpte vi elektronik grejer som vi behövde. Detta tog 2 timmar




När vi kom hem så betsade vi taklisterna så de skulle få en mörkare träfärg som skulle matcha med glolvet, hyllorna och bordet. Detta tog 1,5 timmar.



Sedan målade vi golvlisterna en sista gång och detta tog 1,5 timmar.



Tillsist sågade vi rätt den sista brädam och  lade vi klart golvet.
Detta tog cirka 30 minuter




9 timmar per person
18 timmar tillsammans.

Kommentarer
Postat av: DONKEN

ååå betsen där! jävla snyggt det blir! Håller ju på att hjälpa min svärfar att tapetsera om, för han ska lära mig hur man gör. Jag har ju aldrig gjort det!

kan vara bra att kunna nu när man ska bli inredare... :P

så jag får välja allt, alla tapeter o sånt, så godkänner han det. Än så länge har han inte tvärvägrat nåt jag hittat. :P höhö...

Det kommer bli så himla fint. Där var också gula tapeter, och jag har valt gråbruna som nya. Ska visa sen så ni får se. :D ha det gottigt!

2010-04-08 @ 12:58:34
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0